Godmorgon världen, enligt Elins tidzoon

Vaknade klockan ett idag och gick ut med hundarna så inte så konstigt att jag inte uppdaterar förrän nu. Så för mig är klockan igentligen nio, alltså bra tid att uppdatera.
Idag ska jag plugga, plugga och plugga och kanske byta domän om jag hinner. Om jag har tur så åker även Mamma och jag ner en snabb vända på stan och inhandlar ett par vinterskor. Hon säger att hon skäms över mina tyg och lätta gympaskor som jag älskar för dom är så lätta att ta på. Men nu när det börjar bli kallt så kan jag erkänna att dom inte håller graden för kylan.
   
Efter ett antal misslyckade försök så fick jag en bra bild, han först inte stå still eller titta på mig men så:

Foto: Jag - mobilkamera


Kommentarer
» M E M AA - Fotoblogg

Sv: Tack så jätte mycket för tipsen! Ska tänka på det inför nästa år! :)

2011-12-03 15:01:39
URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback